پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

انتصاب خبرنگار گروه بین المللی بیداردل

  • ۲۵۵

حکم انتصاب

حکم انتصاب به شرح زیر میباشد :

🔺جناب آقای پویا چهارلنگی خبرنگار جوان با لیاقت و توانمند شهرستان شوشتر انتصاب شما را بعنوان خبرنگار گروه بین المللی بیدار دل را تبریک عرض میکنم امیدوارم با توجه به اهداف عالی این گروه طبق چهار چوبی که به شما اعلام شد در انعکاس حضور مفید بیدار دلان عرصه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی  در تمام سایت های خبری شهرستان و استان کوشا باشید .

جلسه هم اندیشی گروه بین المللی بیدار دل برگزار گردید

  • ۲۳۴

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، دیروز جمعه  30 اردیبهشت ماه پیرو استقبال مکرر اقوام و طوایف و عشایر از ریاست گروه بین المللی بیدار دل و تیم اجرایی آن  همایش اقوام و عشایر در راستای اتحاد و وفاداری به نظام و هم اندیشی در حل معضلات موجود و شروع بکار دپارتمان های طرح سلامت گروه بیدار دل شهرستان شوشتر گتوند و حومه   در منطقه شعییه برگزار شد. 

این جلسه با حضور جناب آقای دکتر محمد بهداروند زاده و همراهی خوانین و ریش سفیدان بختیاری حومه، گتوند و شوشتر در مضیف حاج شیخ عبدالرضا لطیف زادگان در منطقه شعیبیه با شکوه کامل برگزار گردید.

 

در این جلسه علاوه بر بیعت مجدد بیداردلان سروران متعددی به خانواده ی بیدار دل پیوستند که این نشان بر ارزشمندی و اعتبار واقعی گروه بین المللی بیداردل شهرستان شوشتر گتوند و حومه به سرپرستی جناب دکتر محمد بهداروند زاده میباشد .