پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

هفت بازیکن جدید به نفت مسجدسلیمان پیوستند

  • ۳۹۱

نفت مسجدسلیمان این روزها در حال تقویت تیم خود است.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، محمود فکری که پیش تر در مسجد سیلمان و در دو مقطع خاطرات خوبی را تجربه کرده این بار هم به دنبال یک یادگاری خوب از خود برای تیم نفت است و برای حفظ این تیم دست به جذب ۷ بازیکن جدید زده است.

و اما بازیکنان جدیدی که به اردوی تیم نفت ملحق شده اند عبارتند از محمد مشایخ هافبک دفاعی شاهین شهرداری بوشهر که به نظر می رسد در تیم نفت مسجد سلیمان در پست مدافع میانی توپ خواهد زد. این بازیکن فصل گذشته هم شاگرد محمود فکری در تیم نفت مسجد سیلمان بود اما بعد از جدایی این مربی در ابتدای فصل راهی شاهین بوشهر شد. حسن مرادی فر مدافع چپ خوشه طلایی یکی دیگر از بازیکنان جذب شده توسط محمود فکری است. همان بازیکنی که فصل گذشته در جریان بازی خوشه طلایی با مس در کرمان یک گل استثنایی به تیم مس کرمان زد. این بازیکن در زمان حضور محمود فکری در نساجی هم در لیست خرید تیم مازنی بود اما بعد از حضور محمود فکری در استقلال، نساجی را ترک و به خوشه طلایی برگشت.

از امین اسدی مهاجم تراکتور، مهدی هاشمی نژاد وینگ بک راست ملوان، احمد الجبوری مهاجم فولاد و سعید آهنی مدافع راست گل گهر می توان به عنوان خریدهای بعدی تیم نفت مسجد سلیمان یاد کرد. مهدی هاشمی نژاد و سعید آهنی جز بازیکنان جوان به حساب می آیند که سابقه دعوت و بازی در تیم ملی جوانان و امید را هم در کارنامه دارند. سعید آهنی هم پیش تر بازی در نفت مسجد سلیمان را تجربه کرده بود.

علاوه بر این بازیکنان، پیمان میری که چند روز پیش به صورت توافقی از هوادار جدا شد امروز با نفت مسجد سلیمان قرارداد امضا کرد تا شاگرد محمود فکری شود، این بازیکن چند سال قبل نیز پیراهن نفت را بر تن می کرد.

میری یک نیم فصل در هوادار بود و در طول یک نیم فصل دو پاس گل داد ولی در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. پیمان میری که سال گذشته روز های خوبی را در مس کرمان سپری کرد به دنبال درخشش دوباره در نفت است.

میری سابقه بازی در نفت تهران، نساجی، سایپا، آلومینیوم اراک و … را در کارنامه خود دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی