پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

بیانیه رسمی دکتر رضا جباری به مناسبت برگزاری انتخابات

  • ۱۰۷

دکتر رضا جباری به مناسبت پایان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا بیانیه ای صادر کردند.

بیانیه رسمی دکتر رضا جباری به مناسبت برگزاری انتخابات

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز دکتر رضا جباری به مناسبت پایان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا بیانیه ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاصبِر وَمَا صَبرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ وَلَا تَحزَن عَلَیهِم وَلَا تَکُ فِی ضَیق مِّمَّا یَمکُرُونَ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَواْ وَّالَّذِینَ هُم مُّحسِنُونَ
و صبر کن و صبر تو جز به [توفیق و عنایت] خداوند نیست، و بر آنان دل مسوزان، و از نیرنگ هایى که به کار مى برند دلتنگ مباش همانا خداوند با کسانى است که پروا پیشه کرده اند و کسانى که نیکوکارند
(آیه۱۲۷ و ۱۲۸ سوره مبارک نحل)
مردم عزیز شهرستان مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا
پس از سالها خدمت صادقانه در امر خدمات رسانی پزشکی به شما مردم بزرگوار خود را در معرض آرای شما مردم شریف قرار دادم تا در پیشگاه خداوند رحمان میزان درستی و نادرستی مواضع خود را در ترازوی اندیشه های عام بسنجم.
اکنون خدای بزرگ را شاکرم که آنچه در عملکرد سالیان گذشته داشته ام، مورد پسند شما مردم بزرگوار قرارگرفته و مطمئنم موجبات رضایت خداوند متعال را نیز فراهم نموده است که به راستی عبادت جز خدمت به خلق نیست.
اینجانب با شکر خداوند رحمان،از شما مردم عزیز به ویژه جوانان پرشور و بانوان گرامی که با تشکیل گروه های متعدد حمایتی در فضا های مجازی و گرم کردن تنور انتخابات در حمایت،تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری،زحمت کشیدید تشکر و قدردانی می نمایم که هم انقلاب و نظام اسلامی را با این حضور خویش بیمه،و هم به من بعنوان خادم خویش اعتماد کردید.
مطمئن باشید بر اساس آنچه که از روز اول با خدای خویش و شما مردم عزیز و عهد بستم در راستای رهنمود های مقام معظم رهبری در حد توانایی نسبت به تحقق وعده های داده شده سعی و تلاش خواهم نمود و از همه مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی،مراجع و علمای بزرگوار؛ اعضای شورای محترم نگهبان، دستگاه های نظارتی و اجرایی،نهاد های امنیتی و انتظامی و همه کسانی که در خلق این حماسه بی نظیر نقش داشته اند تشکر مینمایم و امیدوارم آنچه به عنوان نتیجه این انتخابات به دست آمده در راستای بهتر شدن وضع مردم در زندگی فردی و اجتماعی باشد.
در پایان به همه نامزد های انتخاباتی و حامیان محترمشان یادآوری می نمایم که رقابت های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت ها در جهت ساختن دیاری آباد و تحکیم سازی پایه های نظام باشد و باید قدرسرمایه ارزشمنداعتماد مردم را بدانیم که یکی از مهمترین عوامل حفظ امنیت در داخل است .
اوضاع منطقه را میبینیم و از تلاش دشمنان ایران و تشیع برای ایجاد اختلاف و بروز نا امنی ها خبر داریم و باید بکوشیم تا امنیت کشور که مرهون خون هزاران شهید به خون خفته و حضور مردم همیشه در صحنه است .به عنوان نعمت خداوند حفظ و تقویت شود.
در پایان از تمامی عزیزانی که در ستادهای مردمی، مرکزی، شهرستانی، بخش‌ها و کمیته‌های مختلف، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی باعث رونق انتخابات وخلق این حماسه ی بزرگ شدند تشکر و قدردانی مینمایم.و ملتمس دعای خیرتان در جهت حسن عاقبت و توفیق خدمت می‌باشم

 

فایل های زیر جهت نشر این بیانیه  در فضای مجازی می باشند :

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی