پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

سفر مدیران کل بنیاد مسکن و مدیریت بحران استانداری به مسجدسلیمان و اندیکا + فیلم

  • ۱۱۴

با حضور مدیران کل مدیریت بحران استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان مشکلات مناطق بحرانی شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مدیران  کل مدیریت بحران استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به اندیکا و مسجدسلیمان   از منازل بازسازی و نقاط بحرانی وحادثه خیز شهرستان‌های اندیکا و مسجدسلیمان بازدید کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: در این سفر از مناطق از جمله مناطق زلزله زده اندیکا، روستای و  شهرک امام رضا مسجدسلیمان باردید و تصمیماتی برای حل مشکلات این مناطق برنامه ریزی شد.

مرتضی شرف الدین شیرازی افزود: در  شهرستان مسجدسلیمان دو موضوع مهم مناطق آغشته به نفت و نقاط آسیب دیده وجود دارد که با هماهنگی و تلاش‌های  دستگاه‌های مربوطه این مشکلات پیگیری و برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با مشارکت مردم و بهره گیری از امکانات دولتی برای رفع نقاط خطر آفرین شهرستان‌های اندیکا و مسجدسلیمان اقدامات مناسبی صورت گیرد تا این مشکلات حل شوند. در همین رابطه روی دوتا محور توافقاتی داشتیم که توسط کارشناسان بحران پیگیری خواهند شد
همچنین در این سفر  پیگیری احداث پروژه پل سور و بهسازی وتعریض مسیر روستای غلامحسین به دینراک در دستور کار قرار گرفت که مسئولین مربوطه قول اجرایی کار را دادند.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی