پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

چهره شاخص و مطرح انتخابات شورای شهر مسجدسلیمان ثبت نام کرد

  • ۹۷۷

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، سرانجام امروز با اصرار جمعی از دوستان و فرهیختگان شهر مسجدسلیمان مهندس کورش نوذری با حضور در فرمانداری در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ثبت نام کرد.

بیانیه مهندس نوذری برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شهر مسجدسلیمان به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهم عَجل لولیکَ الفَرَج و العافیه و النّصر
مردم بزرگوار، فرهیخته و شریف شهرم مسجدسلیمان با استعانت از پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، و ارواح طیبه شهداء  و باتقدیم بهترین احساسات قلبی محضر شما همشهریان عزیزم، در این شرایط مهم و تعیین کننده با ایمانی راسخ به ظرفیت های وسیع و پایان ناپذیر موجود برای توسعه شهر مسجدسلیمان و با باوری عمیق به شایستگی های بزرگ  آحاد مردم نجیب و اصیل شهر اولین ها، و با درک روشن و فهم متقن از وضعیت موجود تمام محلات شهر بواسطه سمت ها و مسئولیتهای مختلف در شهرداری، باکسب اجازه از محضر فرد فرد شما مردم عزیز، با ثبت نام در انتخابات ششمین دوره ی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عزم خود را برای توسعه زیرساخت های شهرم خصوصا" در مناطق کم برخوردار و محروم جزم کرده ام.
مناطقی که پیش از این در ادوار گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و دیده نشده اند. و در نبود زیرساخت های اولیه و مبلمان شهری مرسوم، بافتی فرسوده پیدا کرده اند.
از همشهریان عزیزم انتظار دارم ضمن بررسی و جستجوی کامل افرادی متعهد، کاردان، دلسوز و از همه مهمتر پاک دست را انتخاب نمایند تا برنامه و چشم انداز چهارساله خوبی برای شهر اولین ها تدوین و شاهد شورای شهری مفید و کارآمد برای شهرمان باشیم.

بیوگرافی و معرفی مختصری از تجارب و سوابق کاری مهندس نوذری:

 

✅متولد سی ام مرداد ماه ۱۳۶۲

✅دیپلم ریاضی فیزیک از دبیرستان سینا

✅دارای مدرک مهندسی صنایع گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستمها از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

✅دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان

✅از سال ۸۶ الی ۸۸ بعنوان کارشناس فنی و مسئول کنترل پروژه فاز دوم سد و نیروگاه مسجدسلیمان موسسه حرا وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)

✅از ابتدای سال ۸۹ تا آبان ماه همان سال بعنوان مسئول کنترل پروژه تحکیم کرانه سد و نیروگاه گتوند علیا شرکت کیانکار

✅  قبولی طی آزمون استخدامی  رسمی شهرداریها و پس از طی نمودن کلیه مراحل گزینشی بعنوان نیروی پیمانی(رسمی) شهرداری مشغول به خدمت شده اند.

✅از آذر ۸۹ تا شهریور ۹۲ بعنوان کارشناس فنی و مسئول کنترل پروژه حوزه معاونت فنی شهرداری مسجدسلیمان

✅از مهر ۹۲ الی دی ماه ۹۳ بعنوان کارشناس نوسازی، شهرسازی و مسئول صدور پروانه مرکزی شهرداری مسجدسلیمان

✅از بهمن ۹۳ الی تیرماه ۹۵ بعنوان مسئول نوسازی مرکزی شهرداری مسجدسلیمان

✅از مرداد ۹۵ الی خرداد ۹۸ بعنوان شهردار ناحیه یک

✅از تیرماه ۹۸ تاکنون نیز بعنوان معاونت اداری - مالی و جانشین شهردار در حال فعالیت می باشند.

✅عضویت در کمیته های مختلف شهرداری از جمله کمیته درآمدی، کمیته شهرسازی، کمیته موارد خاص، کمیته فنی و بازرگانی، کمیته انضباط کار، کمیته انطباق و ارتقاء مشاغل شهرداری و...

✅تسلط کامل بر نرم افزارهای کنترل پروژه و شهرسازی از جمله پریماورا، msp، اتوکد، Gis و دارای گواهینامه های آموزشی بسیار از جمله ICDL درجه یک و دو، زبان انگلیسی و...

✅دارای پایان نامه و مقاله علمی با عنوان شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توانمندسازی شهرداری مسجدسلیمان باروشهای تصمیم گیری چندمعیاره

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی