پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

تکذیب فیلم منتشر شده با عنوان سیزده بدر 1400 در شیمبار

  • ۶۶۸

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، امروز فیلم و عکس هایی از تجمع زیاد و بار ترافیکی سنگین در فضای مجازی با عنوان سیزده بدر 1400 در شیمبار منتشر شد که فرمانداری شهرستان اندیکا با ارائه تکذیبیه به آن واکنش نشان داد.

متن تکذیبیه به شرح زیر است؛

بنام خدا 
با سلام و احترام
در پاسخ به تصاویر و کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص  حضور مسافران و ترافیک سنگین در منطقه شیمبار در مورخ 1400/01/13 به اطلاع می رساند:
 اولآ: تصاویر و کلیپ مذکور مربوط به امروز نیست و مربوط چند سال پیش که طایفه محترم موری جشنواره ای در شیمبار برگزار کردند ترافیک ایجاد و جاده به مدت یک ساعت بسته شد.
دوماً: در تصویر و کلیپ منتشر شده سطح آب بالاست در حالی که بعلت پایین بودن میزان بارشهای امسال سطح آب تالاب شیمبار بسیار پایین می باشد.
 سوماً: از مقایسه شرایط جوی امروز و آنچه که در تصویر هست می توان به کذب بودن آن پی برد امروز در اندیکا کاملا هوا ابری و در منطقه شیمبار بارانی بوده در صورتی که در تصویر منتشرشده هوا آفتابی است. 
چهارما: به گواه شاهدان عینی و کسانی که در مسیر مذکور بودند از جمله: ماموران و فرماندهی محترم نیروی انتظامی، مامورین محیط زیست ،اهالی منطقه پل نگین و دهیاران منطقه از ساعت هشت صبح تا ساعت شانزده امروز هیچ گونه ترافیکی در آن منطقه نبود و حضور  گردشگران و مسافران موردی و خیلی کم بوده است.
لذا هدف از انتشار این گونه اخبار کذب، تشویش اذهان عمومی و تخریب مدیران دلسوزی می باشد که بصورت شبانه و روزی در حال تلاش برای رفع مشکلات شهرستان  میباشد که ضمن دعوت این افراد به رعایت ایمان و انصاف در بیان مسائل و مشکلات  شهرستان،از خداوند متعال برای اینگونه افراد که به صورت هدفمند اقدام به تخریب، نشر اکاذیب و شایعه پراکنی می کنند طلب عفو و بخشش داریم .
روابط عمومی فرمانداری شهرستان اندیکا

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی