پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

دیدار نمایندگان موسسات خیریه ایتالیایی با سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان +عکس

  • ۳۶۲




به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان  حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان امروز در دیدار با  نمایندگان موسسات خیریه ایتالیایی کاریتات  و ایلیا و همچنین موسسه خیریه اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور که به منظور کمک به زلزله زدگان نیازمند وارد مسجدسلیمان شدند اظهار داشت : شهرستان مسجدسلیمان  با توجه به زلزله اخیر و محرومیت مفرطی که دارد آماده جلب کمک های مردمی و انساندوستانه هرچه بیشتر در حوزه‌ها مختلف است و موسسه های خیریه نهادی عام المنفعه هستند که با کمک خیرین و افراد نیک اندیش با هر دین و مذهب خدمات بسیار خوبی را در حوزه های مختلف به جامعه هدف شان ارائه می نمایند و بسیار خوشحالم که امروز میزبان جمعی از نمایندگان این موسسه ها  از کشور ایتالیا هستم.


 سرپرست فرمانداری در این دیدار با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد و موسسه های خیریه  گفت: امروز باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها بهره ببریم و بسترهای لازم را مهیا کنیم تا از همه قابلیت‌های این موسسه ها بهره ببریم زیرا نقش موسسه های مردم نهاد وعام المنفعه در مناطق محروم و آسیب دیده بسیار مفید و قابل توجه و حائز اهمیت میباشد.


 وی با اشاره به اینکه همه ما می دانیم که ایرانیان در هر جای دنیا باشند، تاثیر خدمات و هوشمندی و نخبگی شان بر همه آشکار است گفت: ارتباط و اثر ایرانی ها باید در ایران باشد و وظیفه ماست که این شرایط ایجاد شود. 

حجتی نیا در این جلسه  در سخنانی ایرانیان مقیم خارج را پل ارتباطی میان فرهنگ و هویت ایرانی - اسلامی از یک سو و هویت جوامعی که در آن حضور دارند از سوی دیگر خواند و آنها را سفیران مصاحبه، مفاهمه و درک مشترک خواند.


این هیئت که در زمینه‌های بهداشتی اقلام قابل توجهی را جهت کمک به زلزله زدگان نیازمند به شهرستان اوردند علاقه‌مندی خود را به فعالیت و کمک در زمینه های بهسازی و کمک های عمرانی در ساخت مدارس و منازل آسیب دیده نیز اعلام کردند و از مناطق و مدارس آسیب دیده شهرستان نیز بازدید کردند.


در این جلسه با دستور فرماندار  مقرر شد اطلاعات کاملی از نیازمندی های شهرستان در خصوص زلزله اخیر به هیئت ایتالیایی ارائه شود و این هیئت  نیز زمینه فعالیت های خود را در شهرستان را اعلام کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی