پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه به همراه استاندار خوزستان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از روند اجرایی پتروشیمی ذیلایی مسجدسلیمان

  • ۴۷۰

 

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری همراه با دکتر سید حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور،دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،مهندس ظاهری نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ،دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی پروژه پتروشیمی زیلایی مسجدسلیمان بازدید کردند.
این پروژه حدود دو دهه است که آغاز شده با این وجود تا سال ۹۴ تنها ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که پس از آن روند ساخت پروژه شتاب گرفت و هم اکنون با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

در نشستی که پس از این بازدید در محل این پتروشیمی تشکیل شد دکتر یوسف داوودی مدیرعامل شرکت با ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه خواهان تسریع در مراحل پایانی اجرای پروژه و رفع مشکلات پیش رو شد.
انتظار می رود امسال با بهره برداری از این پروژه رونق، شکوفایی اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی برای مردم مسجدسلیمان به همراه داشته باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی