پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

ابراز نگرانی نماینده شهرستان اندیکا در شورای استان از فراهم نبودن شرایط بازگشایی مدارس

  • ۱۷۶

نماینده شهرستان اندیکا در شورای اسلامی استان خوزستان در خصوص باز شدن مدارس در اندیکا و فراهم نکردن حداقل شرایط اولیه در مدارس جهت حفظ سلامت دانش آموزان ابراز نگرانی کرد.
 
قاسمی نماینده شهرستان اندیکا در شورای اسلامی استان خوزستان در خصوص بازگشایی مدارس عنوان کرد سازمان آموزش و پرورش سازمانی است که برای رسیدن و پیشبرد اهداف سازمانی خود بیشتر از دیگر سازمانها نیاز به مشارکت و حمایت عموم سازمانها، نهادها، مدیران ادارات و مردم دارد که اگر این مهم بدرستی و در زمان خاص خود انجام نگیرد اهداف سازمانی محقق نخواهد شد .
قاسمی افزود با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا دامنگیر اقشار مختلف جامعه جهانی و کشورهای مختلف  شده، تبدیل به مانع مهمی برای ادامه فعالیتهای مستمر سازمانی گشته که در کشور ما وزارت آموزش و پرورش تا کنون از رویکرد تعطیلی مدارس و جایگزینی فضای مجازی به جای برگزاری حضوری کلاس ها در چند ماه اخیر استفاده کرده است.
قاسمی اظهار داشت به نظر می رسد معقولترین فعالیت اموزشی برگزاری کلاس های درس به شیوه حضوری است و بهترین رویکرد برای شهرستانهای مظلومی که زیر ساخت و تجهیزات اموزشی لازم جهت برگزاری کلاس به صورت مجازی را ندارند همین رویکرد باشد، اما بی برنامگی در شرایط فعلی، صورتسازی و خود را همرنگ کردن با شهرستان هایی که زیر ساخت لازم برای شروع سال تحصیلی داشته اند، می تواند در آینده ای نزدیک سلامتی همه ما را به خطر بیاندازد.
قاسمی افزود اینکه در گوشه ای از شهرستان در یک یا دو مدرسه زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می شود به معنی این نیست شرایط دیگر مدارس نیز مطلوب است. امروزه ما شاهد نگرانی تعداد زیادی از مدیران، معلمین و خانواده ها به علت عدم وجود زیر ساختهای مناسب آموزشی و تشدید این کمبود ها در شرایط کنونی هستیم و همچنین کمبود مواد و تجهیزات جهت ضدعفونی و استریل کردن کلاسها، نبودن الکل در مدارس و نداشتن ماسک نگرانی همگان را دوچندان کرده که می تواند آینده دانش اموزان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
قاسمی عنوان کرد به عنوان یک فرهنگی و عضو کوچکی از این شهرستان انتظار همکاری همه جانبه مدیران، نهادها و نماینده محترم شهرستان جناب دکتر ورناصری با ورود ویژه و نظارت به این مساله و همچنین سایر مسئولین ذی ربط ، امام جمعه محترم که همیشه و همه جا در کنار مردم بوده و هست، ریاست محترم اداره اموزش و پرورش، فرماندهی محترم سپاه که زمان شروع و شیوع ویروس کوئید 19فعالیتهای خوبی را در سطح شهرستان داشتند، معاونت محترم فرمانداری، بخشداران، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، همه و همه با مشارکت و هماهنگی  بیش از پیش نقش و تاثیر خود را جهت حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس داشته باشیم تا ان شاءالله این شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و در سلامت جامعه و محیط اطراف خود سهیم و در هدایت تحصیلی نسل های آینده مشارکت و حمایت ویژه داشته باشیم .
 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی