پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب بخش‌های مرکزی و آبژدان اندیکا

  • ۲۹۴

 

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیکا گفت: عملیات شستشو و لایروبی 21 باب مخزن ذخیره آب در بخش‌های مرکزی و آبژدان این شهرستان در راستای بهبود کیفیت آب شرب این مناطق به اتمام رسید.

 

قاسم احمدفخرالدین مدیر آبفار روستایی شهرستان اندیکا اظهار کرد: عملیات شستشو و لایروبی 21 باب مخزن ذخیره آب در بخش‌های مرکزی و آبژدان شهرستان اندیکا به اتمام رسیده و کیفیت آب شرب در این مناطق بهبود پیدا کرده است.

 

وی افزود: عملیات شستشو و لایروبی، رفع گرفتگی‌ها و تعمیر و بازسازی شکستگی‌های بوجود آمده در راستای جلوگیری از هدررفت آب، افت فشار و افزایش سطح کیفی آب اهالی روستایی این مناطق انجام گرفته است.

 

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اندیکا تصریح کرد: همچنین 43 مورد رفع گرفتگی و تعمیر شکستگی‌های بوجود آمده در خطوط انتقال و شبکه توزیع نیز در شهرستان انجام شده است تا ساکنان این مناطق از نعمت آب شرب با کیفیت و پرفشار بهره‌مند شوند.

 

احمدفخرالدین ادامه داد: گرفتگی‌های بوجود آمده بر اثر ورود ضایعات در خطوط بود که منجر به افت فشار آب در مناطق روستایی می‌شد و شرایط را برای ساکنان این مناطق دشوار می‌کرد. در این زمینه اکنون اکیپ تعمیرات امور آبفا روستایی شهرستان با برش لوله‌ها و تخلیه ضایعات، اختلال در آبرسانی را برطرف کرده‌اند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی