پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا: مدیرانی که نمی توانند در شهرستان مستقر شوند ، استعفاء بدهند

  • ۳۲۶

 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته ، ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع)، عنوان کردند: پیامبر اسلام(ص) سید الانبیاء و المرسلین و شخصیت اول تاریخ بشریت است و وجود مقدس ایشان به همراه اهل بیت(ع) منجی عالم بشریت هستند. اگر عقل های سلیم و دلهای روشن در دنیای کفر، در میان مردم کشورهای اروپایی در معرض انوار قدسی این بزرگواران قرار بگیرند قطعاً تاثیر می پذیرند ، متحول می شوند و حقانیت مکتب اسلام و قرآن و مکتب پیامبر و اهل بیت و امام صادق را می‌پذیرند.

امام جمعه اندیکا ادامه دادند: اینکه سران برخی کشورهای اروپایی از جمله رئیس جمهور نادان و احمق فرانسه به پیامبر اسلام(ص) اهانت می کنند این یا ناشی از جهل و نادانی آنها نسبت به این شخصیت بزرگوار است و یا ناشی از ترس و وحشتی است که از آمار روز افزون گرایش جامعه مردم اروپا به مکتب اسلام است.  آنها از روی عجز و ناتوانی و به بهانه آزادی بیان اقدام به توهین و تخریب شخصیت ارزشمند پیامبر اسلام(ص) می کنند و می خواهند از این طریق نور الهی را خاموش کنند اما به اذن الهی انشاالله خودشان نابود و خاموش خواهد شد. رهبر معظم انقلاب در واکنش به اظهارات رئیس جمهور فرانسه، پیامی را به جوانان فرانسوی ارسال کردند که در این پیام کوتاه اما پر مغز شعاری بودن آزادی بیان را به جوانان فرانسوی گوشزد کردند و در برابر هدف قرار دادن هویت مسلمانان جهان یعنی پیامبر اسلام(ص) دقیقاً با حمله به هویت جعلی و خود ساخته غربی‌ها یعنی هولوکاست ورق را برگرداند و الان سران کشور فرانسه باید پاسخگوی سوالهای ایجاد شده در ذهن جوانان فرانسوی باشند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه اظهار داشتند: ضمن تشکر از مجاهدت ها، تلاش ها و پیگیری‌های خستگی‌ناپذیر نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر علیرضا ورناصری، انتظار داریم بیشتر به شهرستان محروم اندیکا پرداخته شود و در طول این ۴ سال ۴ کار مهم و اساسی : احیای کشاورزی و باغبانی، احداث بیمارستان، رساندن گاز به منازل مردم حتی در بخش چلو و احیای ۴۰ مسجد را مدنظر داشته باشند. 

امام جمعه اندیکا افزود : انتصاب فرماندار محترم جناب آقای مهندس نوذری را تبریک می گوییم ، همچنین بابت انتصاب چنین فرمانداری به مردم شریف اندیکا نیز باید تبریک گفت ؛ زیرا ایشان فرمانداری بومی، مومن، دلسوز،  مخلص و برادر شهید است.

حجت الاسلام موسوی در پایان  گفتند: مردم اندیکا مشکلات فراوانی  از جمله وجود مدیران پروازی دارند.
 مدیران و مسئولینی که خود را شایسته و لایق سکونت در شهرستان اندیکا و در کنار مردم نمی‌دانند باید استعفا بدهند، اندیکا نیاز به مسئولینی دارد که اگر آب جیره بندی است، اگر زیرساخت‌های آموزشی ضعیف است، اگر خدمات درمانی در شهرستان وجود ندارد و ده ها مشکل دیگر، شریک مشکل مردم باشد و درد مشکل مردم را بفهمند .

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی