پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

بخشدار مرکزی اندیکا: ساخت بیمارستان در اندیکا در مرحله واگذاری زمین است.

  • ۳۰۸

 

بخشدار مرکزی اندیکا گفت: خدمات بهداشتی و درمانی به شکل مطلوب در این شهرستان ارائه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، باقر اسماعیلی زاده بخشدار مرکزی اندیکا گفت: جمعیت اندیکا نزدیک به ۴۸ هزار نفر است که خدمات بهداشتی و درمانی به شکل مطلوب در این بخش ارائه و همه از این خدمات بهره مند می‌شوند.

او افزود: شهرستان اندیکا ۳ بخش دارد که هر ۳ بخش درمانگاه دارند که آن ها خدمات درمانی  به مردم ارائه می‌کتتد و در مراکز درمانی پزشک عمومی و آمبولانس (قلعه خواجه، آبژدان، چلو و بخش مرکزی) فعالیت دارند و گاهی نیز پزشک متخصص برای ویزیت بیماران حضور پیدا می‌کند.

اسماعیلی زاده بیان داشت: قرار بود بنیاد برکت در شهرستان‌های که فاقد بیمارستان هستند بیمارستان احداث کند و ما مشکل نبود بیمارستان داریم و بنا شد به همت بنیاد برکت و سازمان آب و برق ۲ بیمارستان در بخش آبژدان و مرکزی ساخته شود.

بخشدار مرکزی اندیکا تصریح کرد: ساخت بیمارستان در مرحله واگذاری زمین است و باید فرآیند ثبت سند و تغییر کاربری از اراضی کشاورزی صورت گیرد که شبکه بهداشت پیگیر این امر خواهد بود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی