پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی و پژوهشی و معاون علمی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان برگزار شد.

  • ۲۸۳

مراسم تکریم معاونان آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار و معاون علمی این واحد دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز،  علی یار‌حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در جمع دانشگاهیان با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی‌ و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تغییر چارت سازمانی این دانشگاه و ادغام دو معاونت آموزشی و پژوهشی با هم و تشکیل یک معاونت جدید با عنوان «معاونت علمی»  را مطرح کرد.

وی گفت: برای دانشگاهیان باید خدمت خالصانه به خدا مهم باشد و کسب رضایت خدا فقط در یک پست سازمانی خاص وجود ندارد؛ بلکه در تمام طول زندگی در هر جایگاهی که باشیم، می‌توانیم رضایت خدا را کسب کنیم.

وی افزود: بندگان مخلص خدا حتماً یقین دارند خداوند متعال برای کارهای خوب و پسندیده اجر و پاداش در نظر می‌گیرد و این اجر و پاداش نزد خدا هرگز از میان نمی‌رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان سابقه خوب دو معاون قبلی حوزه آموزش و پژوهش را یادآور شد و گفت: هر دو مسئول که از امروز سکان هدایت حوزه خود را به شخصی دیگر تحویل می‌دهند، در مدت زمان تصدی مسئولیت خود، مجدانه تلاش کردند و همیشه برای ارتقای حوزه خود و در مجموع دانشگاه با وجود مشکلات زیاد چه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری با تمام توان در خدمت دانشگاه بودند.

حسینی با تشکر از تلاش‌های محمدحسین محبی معاون سابق آموزش و حسین محمدپور معاون سابق پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد‌سلیمان و تبریک به پژمان مولایی به‌‌دلیل پذیرش مسئولیت جدید در پست معاون علمی این واحد دانشگاهی برای هر سه نفر در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.

محمدحسین محبی و حسین محمدپور به ترتیب معاونان سابق آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان هم در سخنان کوتاهی برخی از فعالیت‌های حوزه کاری  خود  و موفقیت‌های کسب شده را ذکر و انتصاب مولایی به سمت معاون علمی این واحد دانشگاهی را تبریک گفتند و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

راه‌اندازی حوزه درآمدزایی در دانشگاه

پژمان مولایی عضو هیئت علمی گروه فیزیک و معاون جدید علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد‌سلیمان نیز با قدردانی از رئیس این واحد دانشگاهی برای اعتماد به وی و سپردن این مسئولیت خطیر و قدردانی از تلاش دو معاون سابق و مفید دانستن تلاش آنان در هر دو حوزه آموزش و پژوهش گفت: هرکدام از مسئولیت‌های آموزش وپژوهش به تنهایی بسیار مسئولیت بزرگی است و با توجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی دانشگاه، این دو مسئولیت ادغام شده و نیاز به تلاشی مضاعف دارد.

وی افزود: امیدوارم با سرمایه خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان وجود دارد بتوانیم به اهداف مد نظر دانشگاه برسیم و از طرف دیگر  انتظار دارم در شروع به کار اینجانب بتوانم از تجربه، دکتر مجبی و دکتر محمدپور استفاده کنیم.

معاون جدید علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد‌سلیمان پیشنهاد کرد که بهتر بود با توجه به مشکلات موجود در واحدهای دانشگاهی که همان کمبود نقدینگی و بودجه است، حوزه‌ای به‌نام در‌آمد‌زایی وجود داشت تا این حوزه به‌صورت تخصصی برای درآمدزایی فعالیت کند و مشکل مطرح شده زودتر برطرف شود.

این مسئول دانشگاهی در مسجدسلیمان گفت: راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان مهم است؛ اما نباید تصور شود با راه‌اندازی این شرکت‌ها خیلی زود محصول و سرمایه به‌دست می‌آید. برای شروع به کار این شرکت‌ها هزینه و سرمایه زیادی نیاز بوده و رسیدن به نتیجه مطلوب در طول زمان امکان‌پذیر است.

مولایی اظهار کرد: در حوزه معاونت علمی برای رسیدن به نتیجه کار تیمی باید صورت گیرد؛ اگر تیمی قوی نداشته باشیم، تلاش یک نفره هرچند که متخصص هم باشد ما را به اهداف در نظر گرفته شده نمی‌رساند.

وی مطرح کرد: امیدوارم بتوانیم در کنار هم و با استفاده از توان تمام همکاران و امکانات موجود برای رسیدن به اهداف و سربلندی دانشگاه گا‌م‌های خوبی برداریم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی