پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

مسعود بلدی سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت اندیکا خبر داد: قالیبافان برای بهره مندی از بیمه قالیبافی به اداره صمت مراجعه کنند.

  • ۲۷۹

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مسعود بلدی با اعلام این خبر اظهار داشت:با عنایت به آخرین دستورالعمل صادره از طرف مرکز ملی فرش ایران مبنی بر حمایت حداکثری از فعالان عرصه تولید فرش دستباف با امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان،روستاییان و عشایر شرایط جدید فراهم شده است.
بخشی از شرایط این نوع بیمه به شرح ذیل می باشد:
۱.حق بیمه سهم پرداختی قالیبافان در سال اول رایگان بوده و توسط دولت پرداخت میشود.
۲.کلیه افراد شاغل به شغل قالیبافی و حرفه های مرتبط با آن که ساکن شهر ها باشند نیز علاوه بر روستاییان میتوانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.
۳.نقل و انتقال بیمه پردازی از این بیمه با سایر بیمه ها نظیر:بیمه تامین اجتماعی و ... وفق قانون نقل و انتقال امکان پذیر است.

مهندس بلدی افزود: متقاضیان محترم میتوانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲ با در دست داشتن تصویر شناسنامه،کارت ملی و یک قطعه عکس ۳*۴ جدید به اداره صمت مراجعه نمایند.
ضمناً محدوده سنی متقاضیان باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی