پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

حمایت قاطعانه حجت الاسلام موسوی از اصحاب رسانه اندیکا

  • ۲۶۳

 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ، ضمن اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس مشکلات مردم ، تصریح کردند: رسانه های جمعی و عمومی وظیفه دارند در چارچوب اخلاق حرفه ای مشکلات شهرستان را منعکس کنند و این مسائل را به سمع و نظر مسئولین مربوطه برسانند ؛ مسئولین نیز موظفند در اسرع وقت پاسخگوی این رسانه ها و مشکلات مطرح شده باشند. 

امام جمعه اندیکا در ادامه گفت : متاسفانه برخی مسئولین شهرستان بجای پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم و پاسخگویی به خبرنگاران ، اقدام به حاشیه سازی میکنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و با کمال تعجب از خبرنگاران شکایت می‌کنند و دستگاه قضایی هم  به دفاع از برخی مسئولین و نه مردم این شکایات را پیگیری میکند . 

حجت الاسلام موسوی در ادامه افزودند : چرا وقتی گفته می شود جلوی قبوض نجومی آب را بگیرید و مردم را تحت فشار قرار ندهید ، به شما برمی خورد؟ چرا وقتی مشکل قبوض بالای آب مردم اندیکا در صداوسیما مطرح می شود مسئول مربوطه عصبانی می شود و تهدید به شکایت میکنند؟ چرا هفته گذشته خبرنگار صداوسیما را به دادگستری احضار کردند و از او بابت انتشار مشکل مردم توضیح خواسته اند؟ 

ایشان ادامه دادند : مسئولین شهرستان بدانند دوران استبداد و ایجاد خفقان، با انقلاب اسلامی تمام شده است . 

وی افزود : همه خبرنگاران وظیفه دارند مشکلات مردم را منعکس کنند ، در شهرستان اندیکا هیچ مسئولی ، حتی دستگاه قضایی ، حق ندارد قلم خبرنگاری را که در چارچوب اخلاق حرکت میکند را بشکند ؛ در مقابل هیچ خبرنگاری هم حق ندارد برخلاف اخلاق حرفه ای خبرنگاری ، به نشر اکاذیب و تخریب بپردازد . 

حجت الاسلام موسوی در پایان گفتند: از همه خبرنگاران شهرستان اندیکا می خواهم که برای انعکاس همه مشکلات شهرستان "قیام" کنند و اجازه ندهند سرسوزنی از مشکلات این مردم ، مورد غفلت مسئولین قرار گیرد و در این زمینه از هیچ کسی نترسند. مسئولین شهرستان موظفند ضمن بالابردن آستانه صبر و تحمل خود ، انتقادپذیر باشند و مشکلات مطرح شده را پیگیری نمایند.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی