پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

با درخواست فرماندار اندیکا و همکاری شرکت بهره برداری نفت مسجدسلیمان راه دسترسی ۳۵ خانوار در محاصره‌ برف بازگشایی شد

  • ۲۰۲

 

راه دسترسی و مسیر تردد ۳۵ خانوار روستایی منطقه «تازه امامزاده عبدالله (ع)» شهرستان اندیکا که به علت برف و بوران مسدود شده بود بازگشایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت:در پی درخواست فرمانداری شهرستان اندیکا از این شرکت مبنی بر مساعدت در بازگشایی جاده‌ دسترسی روستای منطقه تازه امامزاده عبدالله (ع) و نجات خانواده‌های محاصره شده در برف ، یک دستگاه لودر از اداره ترابری جهت انجام این ماموریت به منطقه‌ مذکور اعزام شد.

قباد ناصری  افزود: در حالیکه ۳۵ خانوار این منطقه به دلیل بارش شدید برف و بوران هیچ گونه راهی به مرکز شهرستان نداشتند و در روستا حبس شده بودند،

فریدون فرجام راننده لودر،جاده کم عرض و خاکی مردم این منطقه را طی ۵ روز، برف روبی و بازگشایی کرد و موجب شادی و خوشحالی روستاییان نجات یافته شد.

 

همچنین وی راه روستا‌های منتهی به این منطقه را که بدلیل بارش باران و برف دچار آب شستگی و رانش زمین و ریزش سنگ شده بودند  مرمت کرد تا عبور و مرور از آن میسر شود.

فریدون فرجام با اشاره به صعب العبور بودن مسیر و وجود پرتگاه‌های فراوان در این مسیر ۴۰ کیلومتری گفت: اگر چه با مخاطرات بسیاری مواجه شدم و خطر سقوط در دره‌های عمیق همواره مرا تهدید می‌کرد، اما در طول مسیر روستاییان زیادی نزد من آمده و با لطفشان مرا شرمنده خودشان ساختند و به من انگیزه می‌بخشیدند. وقتی راه دسترسی و عبور و مرور خانوار‌های گرفتار در برف باز شد و آن‌ها توانستند از این جاده برای تهیه ارزاق و مراجعه به پزشک استفاده کنند، خستگی این مأموریت از تنم در رفت و با انرژی فراوان به اداره برگشتم.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی