پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهرستان اندیکا

  • ۲۵۸

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مسعود بلدی رییس اداره صمت اندیکا از ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های ۳ و ۴ با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا خبر داد.

رییس اداره صمت در ادامه ضمن اعلام این خبر افزود:بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان و با عنایت به وضعیت نارنجی و رو به رشد کرونا در اندیکا و بمنظور جلوگیری از طغیان بیش از پیش این ویروس صنوف:
۱- آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی
۲- چایخانه ها و قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی
۳-گیم نت ها و مراکز بازی های رایانه ای
تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند.

ایشان با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد کرونای شهرستان ادامه داد:در صورت مشاهده تخلف و فعالیت هر کدام از صنوف ذکر شده برخورد قانونی اعمال و واحد مربوطه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی برابر مقررات پلمب خواهد شد. 

رییس اداره صمت در پایان با اشاره به سرعت بیش از حد و افسار گسیخته کرونا در شهرستان از همه همشهریان گرامی درخواست نمود از شرکت در دورهمایی ها و تجمعات عزا و عروسی به صورت جدی پرهیز کنند زیرا یکی از دلایل اصلی رشد و انتقال ویروس کرونا عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی و حضور در تجمعات می باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی