پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان: بیش از ۷۰ درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله‌کشی است

  • ۱۸۹

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از ۷۰ درصد از روستاهای شهرستان اندیکا فاقد آب لوله‌کشی است که نسبت به تأمین حدود ۲۰۰ تانکر ثابت و پنج تانکر سیار اقدام شد.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی اندیکا اظهار کرد: در این راستا اقدامات خوب و متعددی صورت گرفته است از جمله تعداد هشت واحد مسکونی به نیازمندان واگذار شده که پنج واحد آن با مشارکت کمیته امداد خوزستان و سه واحد دیگر با استفاده از ظرفیت گروه‌های بسیجی در شهرستان احداث شدند.

وی از بازسازی و تعمیر بیش از ۲۵ منزل و چهار مدرسه عشایری که در مناطق صعب‌العبور شهرستان اندیکا خبر داد و بیان کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه مرمت مدرسه بیش از ۱۰ میلیارد ریال و در حوزه بازسازی و تعمیر خانه‌ها حدود ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان به دیگر مشکلات شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از روستاهای این شهرستان فاقد آب لوله‌کشی است که در این راستا سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان نسبت به تأمین حدود ۲۰۰ تانکر ثابت و پنج تانکر سیار اقدام کرد و قرار شد که از فردا این تانکرها در اختیار شهرستان قرار گیرند.

سردار باقری در ادامه از واگذاری هفت سری جهیزیه به زوج‌های جوان خبر داد و بیان کرد: همچنین در حوزه تأمین مواد غذایی، سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان نسبت به تأمین یک هزار بسته غذایی به قیمت هر بسته ۵۰۰ هزار تومان اقدام کرد و از فردا این بسته‌ها در اختیار مردم اندیکا قرار خواهد گرفت.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی