پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

اهدای 250 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان اندیکا در دهه فجر

  • ۱۹۰

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در مراسمی با حضور حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان اندیکا اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در این مراسم حمایت از جوانان و تسهیل شرایط ازدواج را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده دانست و گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۱۵۰۰ زوج خوزستانی تحت حمایت با تامین جهیزیه، راهی خانه بخت شدند.

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل اقلام ضروری تلویزیون، اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است، افزود: با هدف حمایت از کالای ایرانی، این کالا‌ها از تولیدات کارخانجات داخلی تهیه شده و ارزش هر سری جهیزیه دستکم ۳۰ میلیون تومان است.

خدرویسی تاکید کرد: علاوه بر تامین جهیزیه، خدمات دیگری از جمله مشاوره پیش از ازدواج، آموزش سبک زندگی اسلامی-ایرانی و آموزش مهارت‌های زندگی برای مددجویان را در دستور کار قرار داده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی