پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

گروه جهادی شهید هاشم ساجدی سمنان به اندیکا اعزام می‌شود

  • ۱۶۸

آستاره نیوز/اندیکا: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از اعزام گروه جهادی شهید هاشم ساجدی این استان به منطقه اندیکا استان خوزستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مهدی کاشفی با بیان اینکه امروز همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت و آبادانی در درون کشور وجود دارد گفت: باید برنامه‌ها به‌روزرسانی شود و باتکیه برتوان مردمی به عنوان یک جبهه متشکل و سازمان‌یافته، نرخ بهره‌وری بالا ایجاد شود و این مهم نیازمند روحیه و تفکر بسیجی است.

 وی با بیان اینکه اردوهای جهادی تجلی کننده تفکر و روحیه جهادی در میدان حل مسائل است تصریح کرد: قدم‌های استوار گروه‌های جهادی و جهادگران که در راستای محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهرها و روستاها برداشته می‌شود، نشان از ایستادگی پای آرمان‌های این انقلاب دارد.

 مهدی لالاییان، مسئول گروه جهادی شهید هاشم ساجدی استان سمنان نیز اظهار داشت: این گروه جهادی از استان سمنان به منطقه اندیکا در استان خوزستان جهت خدمت‌رسانی به مردم این منطقه با همکاری قرارگاه جهادی استان سمنان اعزام می‌شود. وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی 10 روز در منطقه اندیکا حضور خواهد داشت گفت: 20 جهادگر از استان سمنان در تخصص‌های مختلف از جمله بنا، کاشی‌کار، کارگر تخصصی، گچ کار، سنگ‌کار روز شنبه هفته آینده -23 بهمن‌ماه- به منطقه محروم اندیکا در استان خوزستان اعزام خواهند شد.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی