پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

همراه با دیگر اقوام خوزستانی؛ عشایر بختیاری در لالی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند

  • ۲۰۶

مردم انقلابی شهرستان بختیاری‌نشین لالی امروز همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مردم انقلابی شهرستان بختیاری نشین لالی امروز همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، مردم لالی بار دیگر به صحنه آمدند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی بدارند.

قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، عشایر غیور بختیاری و مسئولان دستگاه های مختلف در این راهپیمایی مسیر میدان شهدای ۲۱ دی تا مسجدالنبی و محل اقامه نماز جمعه را با سردادن شعارهای انقلابی و حماسی طی کردند.

عشایر غیور بختیاری در این راهپیمایی با پوشیدن لباس محلی و با اعلام بیانیه ای، عهد و پیمانی دوباره با آرمان های انقلاب بستند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی