پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

تقدیر امام جمعه و فرماندار از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هفتکل

  • ۲۱۰

حجت الاسلام خلیلی امام جمعه هفتکل و عبدالرحیم دمساز سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل در پیامی مشترک، از حضور کم نظیر و باشکوه مردم شهرستان هفتکل در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

 

🔹به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز؛ در این پیام آمده است:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش صدها میلیون آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد، بار دیگر شهرستان هفتکل به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.

امروز ملت بزرگ و قدر شناس ایران اسلامی با شکوه تر از سالهای گذشته به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده و فریادهای رسا حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای ارزشمند امام(ره) ،مقام معظم رهبری و شهدای گلگون کفن به منصه ظهور گذاشتند و حضور حماسی و سرشار از شور جای جای شهرستان ، تابلویی زیبا از رشادت،مردانگی،غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و یکی از کم نظیرترین حماسه‌های مردمی را خلق کرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ،تثبیت و تقویت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

اینجانبان ضمن بزرگداشت چهل سومین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی اقشار مختلف مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور شهرستان هفتکل خصوصا خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان که با حضور آگاهانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

همچنین بر خود لازم می دانیم از زحمات مسئولین ادارات شهرستان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان ، کارکنان نهادهای دولتی و غیر دولتی ، جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان و دانشجویان ، روحانیت ،طلاب ، اصناف ، بازاریان ، اعضای محترم شورای شهر و مجموعه شهرداری و ستاد دهه مبارک فجر شهرستان ، تقدر و تشکر نماییم .

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی