پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

از سرگیری فعالیت دو کارخانه «شوینده پارسوماش» و «تیرچه صنعتی یوسفی» پس از ۱۵ سال در مسجدسلیمان

  • ۱۸۰

فعالیت دو واحد تولیدی  «شوینده پارسوماش» و «تیرچه صنعتی یوسفی» در شهرستان مسجد سلیمان که از حدود ۱۵ سال پیش به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود، با پیگیری مسئولان استانی از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیو به نقل از منابع کارگری، دو واحد تولیدی «شوینده پارسوماش» و «تیرچه صنعتی یوسفی»با سرمایه‌گذاری ۶۰ تا ۸۰ میلیارد ریالی به صورت رسمی فعالیت خود را از روز گذشته (۲۳ بهمن ماه) با زمینه اشتغال حدود ۴۵ نفر در ایام دهه فجر سال جاری مجددا از سر گرفتند.

آن‌ها با بیان اینکه در آن زمان تعدادی کارگر بیکار شدند، در ادامه افزودند: اخیرا با پیگیری مسئولان و تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی سرمایه‌گذار جدید، عملیات احیای خطوط تولیدی این دو واحد انجام شده و فعالیتشان رسما آغاز شده است.

به گفته این منابع کارگری، هر دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان پس از ۱۵ سال رکود و تعطیلی دوباره به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گفته آن‌ها؛ در حال حاضر فعالیت دو کارخانه انجام شده و علاوه بر اشتغال حدود ۴۵کارگر به زودی تعداد زیادی کارگر جدید به کار گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی