پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

اعزام ۴۵ پزشک در ۱۳ رشته تخصصی به اندیکا جهت درمان رایگان

  • ۳۰۱

آستاره نیوز/اندیکا: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از اعزام ۴۵ پزشک در ۱۳ رشته تخصصی به اندیکا خبر داد.

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام پزشک‌های تخصصی و فوق تخصصی به منطقه اندیکا اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در  اندیکا کارهایی از جمله ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای مردم محروم این منطقه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، وی با اشاره به اعزام ۴۵ پزشک در ۱۳ رشته تخصصی به اندیکا افزود: در روز های پنجشنبه و جمعه پزشکان متخصص و فوق تخصص در این منطقه خدمات ارائه می‌دهند.

جانگران‌نژاد گفت: پیش از این هماهنگی‌ها و غربالگری بیماران انجام شده است و بیماران از روستاهای اطراف به بیمارستان قلعه خواجه منتقل و ویزیت می‌شوند و در صورت نیاز به درمان دارویی، داروها به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: در صورتی که این بیماران به جراحی نیاز داشته باشند به بیمارستان‌های مسجدسلیمان و اهواز ارجاع می‌شوند تا به صورت رایگان درمان و جراحی شوند.

وی با بیان اینکه بسیج پیشگام در ارائه خدمات به مردم محروم است و به صورت مستمر چنین برنامه‌هایی دارد، افزود: پیش از این نیز چنین کاری انجام شده بود اما با توجه به محرومیت و زلزله‌ای که در این منطقه رخ داده و همچنین قول رئیس جمهور به مردم منطقه در خصوص گسترش خدمات، این کار در بیمارستان قلعه خواجه انجام می‌شود تا شروعی برای ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مردم محروم منطقه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی