پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

فسخ یکطرفه قرارداد لطفی با نفت مسجد سلیمان

  • ۱۸۲

لطفی که در دوره فراز کمالوند به نفت مسجدسلیمان پیوسته بود و در دیدارهایی که حضور داشت توانسته بود نمرات مناسبی از سایت‌های آماری به خود اختصاص دهد، اکنون بعد از فسخ قراردادش از سوی این باشگاه، قصد شکایت از نفت مسجدسلیمان را دارد و باید دید این تیم که با مشکلات زیادی نیز مواجه است و سایه سقوط آنها را بیش از همیشه تهدید می‌کند، چه سرنوشتی در ادامه خواهد داشت.

اقدام فسخ یکطرفه مجتبی لطفی در صورتی از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان صورت گرفته که این بازیکن پیش از این تقاضای دریافت رضایتنامه کرده بود. باشگاه نفت مسجدسلیمان برای صدور رضایتنامه‌اش تقاضای دریافت مبلغ بالایی می‌کند که با توجه به باشگاه‌های خواهان این مدافع، رقمی هنگفتی به حساب می آید و لطفی به مدیران و کادرفنی مسجدسلیمان اعلام می کند با چنین رقمی برای فسخ موافق نیست و پس از سپری شدن طول درمانش در تمرینات حاضر می‌شود. لطفی که در یکی از دیدارهای نفت مسجدسلیمان دچار شکستگی بینی شده بود، برای عمل جراحی در تمرینات حاضر نمی‌شود اما در اتفاقی جالب باشگاه نفت مسجدسلیمان تا روز آخر نقل و انتقالات زمستانی بر سر رقم فسخ با وی چانه‌زنی می کند اما در نهایت مشخص می‌شود که کمی زودتر از درخواست‌شان برای صدور چک 150 میلیونی برای فسخ قرارداد، این باشگاه اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کرده بود.

بعد از این اتفاقات و فسخ یک طرفه قرارداد، مجتبی لطفی در تهران حاضر شده و قصد شکایت از این باشگاه را بابت فسخ یکطرفه قرارداد بدون در نظر گرفتن حقوق وی و همچنین پیگیری مراحل درمانی‌اش را دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی