پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

دستگیری کلاهبردار فضای مجازی در اندیکا

  • ۲۶۰

با تلاش ماموران پلیس یک کلاهبردار در شهرستان اندیکا دستگیر شد .

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز به نقل از صدا و سیمای مرکز خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان  اندیکا گفت: در راستای مقابله با کلاهبرداری اینترنتی و صیانت از حقوق کاربران، ماموران پلیس آگاهی و مواد مخدر شهرستان اندیکا، از فعالیت فردی در فضای مجازی از طریق سایت‌های غیر مجاز و به دنبال آن کلاهبرداری از کاربران مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ جواد فریسات افزود: ماموران با فعال سازی منابع و مخبرین و رصد اطلاعاتی محل اختفاء متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یکی از مناطق شهر اندیکا دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال و  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد:  کلاهبرداران در فضای سایبری با جعل برخی صفحات و پیشنهادات اغوا کننده سعی بر کلاهبرداری دارند، لذا کاربران قبل از استفاده از این فضا باید با اصول و قواعد این کار آشنا و قبل از وارد کردن اطلاعات خود در صفحات اینترنت از اصالت آن سایت، درگاه بانکی و یا فروشگاه اینترنتی مطمئن شوند.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی