پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

وزیر آموزش و پرورش یک مدرسه 6 کلاسه در اندیکا را افتتاح کرد

  • ۱۷۱

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان خوزستان، با حضور در منطقه زلزله زده اندیکا مدرسه ۶ کلاسه برکت صدیقه کبری (س) را افتتاح کرد

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه برکت صدیقه کبری(س) در اندیکا گفت: بعد از وقوع زلزله مهرماه سال گذشته در شهرستان اندیکا توجه خوبی به این منطقه محروم شده و پروژه‌های مدرسه سازی با سرعت در حال اجراست. 

وی ادامه داد: برنامه وزارت آموزش و پرورش حذف مدارس نا‌ایمن و سنگی است. با وجود پراکندگی این مدارس در مناطق کوهستانی و صعب العبور، فعالیت‌های خوبی در این زمینه آغاز شده و صورت گرفته است و اگر شرایط فراهم باشد امیدواریم در مدت دو سال با کمک نیروهای جهادی کلاس‌های درس جدید جایگزین مدارس سنگی شوند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص احداث اردوگاه دانش آموزی اندیکا تاکید کرد: احداث اردوگاه دانش آموزی در شهرستان اندیکا ضروری است که در صورت تامین زمین و مکان یابی برای سال های آینده احداث خواهد شد. 

گفتنی است، مدرسه ۶ کلاسه برکت صدیقه کبری (س) با مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۶۰۰ مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، توسط اداره کل نوسازی مدارس خوزستان با مشارکت بنیاد برکت در روستای قاسم آباد شهرستان اندیکا ساخته شده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی