پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

مهر و موم یک فروشگاه میوه و تره بار در اندیکا

  • ۱۷۲

رئیس صنعت، معدن، تجارت اندیکا از مهر و موم یک فروشگاه عرضه میوه و تره بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مسعود بلدی گفت: گشت‌های مشترک بازرسی از اصناف مختلف اندیکا به منظور نظارت و مدیریت قیمت کالا‌های اساسی و جلوگیری از هرگونه سوداگری با حضور نماینده‌های اداره‌های تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، دامپزشکی و اماکن نیروی انتظامی ادامه دارد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها یک واحد عرضه کننده میوه و تره بار به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، بی توجهی به اخطار‌های متعدد کارشناس بهداشت محیط و وضعیت بسیار نامطلوب بهداشتی با دستور دادستان شهرستان مهر و موم شد.

بلدی ادامه داد: همچنین در بازرسی‌های مشترک از سطح بازار شهر آبژدان از توابع اندیکا، ۵ پرونده تخلف از جمله؛ گرانفروشی، درج نکردن قیمت مصرف کننده و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی تشکیل و جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس صنعت، معدن، تجارت اندیکا می‌گوید: وظیفه این اداره، حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و شهروندان بهترین بازرسان در بازار محسوب می‌شوند، به همین دلیل از عموم مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت گزارش دهند تا اسرع به موضوع رسیدگی شده و با متخلفان برخورد قانونی شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی