پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

کسب مقام قهرمانی مسابقات وزنه برداری آزاد آسیا-اقیانوسیه توسط احمد امین زاده از شهرستان گتوند

  • ۲۲۸

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، مسابقات وزنه‌برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره‌جنوبی در حال برگزاری است و دیروز (شنبه) به وقت محلی، مهدی صیادی و احمد امین‌زاده ملی‌پوشان دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.

مهدی صیادی در حرکت اول از مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی بازماند و در حرکت دوم خود موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی شد و در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی بازماند و توانست ۲ مدال برنز را از آن خود کند.

احمد امین‌زاده دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را بالا  برد و در حرکت سوم خود توانست وزنه ۲۵۶ کیلوگرمی را مهار کند. امین‌زاده موفق به کسب ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

همچنین امین‌زاده در مجموع با رکورد ۷۶۰ کیلوگرم توانست ۲ مدال طلا مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.

باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار  و برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.ر

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی