پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

دستگیری سارق طلافروشی شهرستان اندیکا

  • ۲۰۳

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"سید محمد صالحی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مقابله بی امان با اراذل و اوباش و طرح ارتقاء امنیت عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان طی رصد فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب شدند.

وی با بیان اینکه این متهم دارای جرائم و شرارت های بسیاری از جمله سرقت‌ طلافروشی شهرستان اندیکا در مهر ماه سال جاری، تیراندازی در سطح استان خوزستان و 2 استان دیگر بوده، گفت: متهم با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در محور مواصلاتی شوشتر_مسجدسلیمان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 126 فشنگ مربوطه و یک خودروی پژو 405 سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی