پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار شهرستان مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و اندیکا

اندیکا موبایل

دادستان جدید شهرستان اندیکا معرفی شد

  • ۱۴۰

دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان اندیکا با حضور با حضور معاون قضایی دادگستری خوزستان و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان معرفی شد.  

به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، ناصر حجاریان در این مراسم، به اهمیت استقرار امنیت و نظم عمومی در جامعه اشاره کرد و مشارکت عمومی در التزام به قانون اساسی را لازمه تحقق این امر برشمرد.

وی همچنینی با تاکید بر ضرورت تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌ها، گفت: استفاده از فناوری‌های نوین، موجب سرعت‌بخشی به امور قضایی در کشور شده است به‌طوری که امروز ابلاغ اوراق قضایی به حضرت به صورت غیرسیستمی انجام می‌گیرد و این روند در سایر خدمات قضایی نیز در حال اجراست.

وی از مسئولان استان و سران و معتمدین عشایر و طوایف شهرستان اندیکا خواست تا با همدلی و همراهی با مجموعه قضایی این شهرستان، به پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی، رفع اختلافات و حل و فصل دعاوی از طریق غیرقضایی همکاری و به کاهش دامنه اختلافات در شهرستان کمک کنند.

در این آیین با معرفی حامد محمدصالح به‌عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب اندیکا، از زحمات علی زلقی دادستان پیشین این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است علی زلقی از این پس به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان در دستگاه قضایی ادامه خدمت خواهد کرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی